Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Νέες αγορές! Μάσκαρα από τη MAKEUP FOREVER

Ναι, καλά καταλάβατε, αυτές τις μέρες ψιλο-ξεσκίστηκα στο να αγοράζω καλλυντικά. Βασικά, μια μέρα ήταν μόνο. Αγόρασα λοιπόν μια μάσκαρα από τη MAKEUP FOREVER γιατί μου είχαν τελειώσει όλες οι μάσκαρές μου και μία την έχασα(χαχα). Είχα πέντε. Δύο από το Body Shop... αα... αυτές του Body Shop έχουν ιστορία. Είχα πάρει μία πριν από πολύ καιρό. Σε κάποια φάση την έχασα, οπότε πήγα και πήρα πάλι την ίδια. Μετά από κάποιο καιρό όμως βρήκα αυτή που είχα παλιά(κάτω από τη ντουλάπα υπάρχουν πολλά πράγματα) και είχα δύο. Μετά όμως έχασα πάλι τη μία από τις δύο και έμεινα με μία. Μετά αγόρασα αυτή από τη Lavera και τέλος αυτή από τη MAKEUP FOREVER. Τώρα έχασα και αυτή της LAVERA ενώ οι άλλες δύο μου τελείωσαν.
Πήγα λοιπόν και αγόρασα την SMOKY LASH, την ίδια δηλαδή με αυτή που είχα(AQUA SMOKY LASH), αλλά όχι την αδιάβροχη, γιατί η αδιάβροχη με δυσκόλευε απίστευτα να τη βγάλω. Κάθε φορά που έπρεπε να ξεβαφτώ ένιωθα ότι θα βγάλω και τις βλεφαρίδες μαζί μου. Οπότε πήρα αυτή που θα δείτε παρακάτω, για μεγαλύτερη ευκολία.

MAKEUP FOREVER, SMOKY LASH, Extra Black Mascara, 22.80€


Πριν ξεκινήσω, να πω κάτι. Δεν είναι υπέροχη η δεξιά φώτο; Μα δεν είμαι φοβερή φωτογράφος; (μην απαντήσετε).
Λοιπόν, εγώ επειδή ήμουν ήδη ευχαριστημένη με την AQUA SMOKY LASH περίμενα ότι και αυτή η μάσκαρα θα είναι εξίσου καλή, και είχα δίκιο. Είναι κατάμαυρη (το λέω γιατί μερικές μάσκαρες μπορεί να λένε ότι είναι μαύρες αλλά τελικά δεν είναι τόσο σκούρες) και κάνει ότι υπόσχεται να κάνει και η AQUA SMOKY LASH. Δηλαδή χαρίζει μακριές και ογκώδεις βλεφαρίδες.

ορίστε τα μάτια μου χωρίς μάσκαρα
(ναι μην ψάχνετε, δε φαίνοναι οι βλεφαρίδες μου χωρίς μάσκαρα)
(επίσης αγνοήστε το κοιμησμένο ύφος)

 και ορίστε τα μάτια μου με ΤΗΝ μάσκαρα 

Πιστεύω θα συμφωνήσετε ότι λίγο πολύ κάνει θαύματα. Βέβαια θα ήταν σωστότερο να σας δείξω μια φωτογραφία μιας μελαχρινής κοπέλας για να δούμε το πραγματικό αποτέλεσμα, μιας και εμένα ότι μάσκαρα και να μου βάλουν θα φαίνεται μεγάλη διαφορά, αλλά και πάλι φαίνεται το πόσο φοβερή και γαμάτη είναι. Αν θέλετε killer lashes, αγοράστε την!

ΚΑΛΕΣ ΑΓΟΡΕΣ! :)

2 σχόλια:

  1. ναι, γιατί όχι; εξαρτάται από που την αγοράζεις. συνήθως με προιόντα που εφαρμόζονται κοντά στα μάτια δε θέλεις να παίζεις και τις περισσότερες φορές ότι πληρώνεις παίρνεις στο μακιγιάζ. από κει και πέρα σίγουρα υπάρχουν σούπερ-ασφαλείς μάρκες πιο φθηνές, απλά εγώ έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στην Makeup Forever και όταν αγοράζω καλλυντικά συνήθως αγοράζω μάρκες. Προτιμήσεις και γούστα! :) Εγώ απλά λέω ότι μου αρέσει πολύ και όποια θέλει ακολουθεί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή